مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 23:152016-05-31اقتصادي

توافقات جدید برای سپرده گذاران ثامن الحجج


مدیر عامل بانک پارسیان ضمن اعلام آخرین آمار از روند تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی اعتبار ثامن الحجج خبر داد که توافقاتی در رابطه با تعیین وضعیت سپرده های کلان نیز انجام شده و به زودی در مورد آنها تصمیم گیری خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، نزدیک به پنج ماه از واگذاری تعهدات تعاونی اعتبارثامن الحجج به بانک پارسیان می گذرد.

موسسه غیرمجازی که در نتیجه تخلفات مالی و در نهایت فروپاشی ساختاری با دخالت بانک مرکزی، قوه قضاییه و سایر مراجع ذیربط از ادامه فعالیت بازماند و بانک پارسیان به عنوان بانک عامل اجرای تعهدات آن برگزیده شد.

هر چند که رییس کل بانک مرکزی تاکید دارد، این به معنای ادغام ثامن الحجج با پارسیان نبوده و این بانک تنها کانال پرداخت وجوه سپرده گذاران ثامن الحجج است.

350 هزار نفر پول گرفتند و رفتند در حالی از نیمه بهمن ماه سال گذشته و طی برنامه ای مرحله ای، سپرده گذاران ثامن الحجج می توانند با مراجعه به شعب بانک پارسیان به پرونده های خود رسیدگی کنند که طبق اعلام مدیرعامل بانک پارسیان ، تا به امروز حدود350 هزار نفر از سپرده گذاران، پول خود را دریافت و حسابشان تسویه شده است.

آنطور که پرویزیان به ایسنا توضیح داده است، برای تعیین تکلیف این 350هزار سپرده گذار حدود 2000 میلیارد تومان هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافقات جدید برای سپرده گذاران ثامن الحجج

توافقات جدید برای سپرده گذاران ثامن الحجج