مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 22:452016-05-31سياسي

مدلینگ معروف دوباره در اینستاگرام فعال شد


الهام عرب در نشست خبری دادستانی تهران در دو هفته گذشته تصریح کرد: اغلب جوانان با تصور دیده شدن و رسیدن به شهرت یا ثروت وارد این فعالیت ها می شوند اما از معایب و مضرات برگشت ناپذیر این کار بی خبرند.

- مدلینگ معروف بعد از دو هفته به اینستاگرام بازگشت و موضوع دستگیری خود را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، طی روزهای اخیر 170 نفر از اداره کنندگان صفحات مدلینگ شامل 58 مدل، 51 مدیر مزون و طراح لباس، 59 عکاس و آرایشگر و دو مؤسسه فعال در عرصه مد شناسایی شده اند و برای 29 نفر از مدیران اصلی و مرتبطین صفحه های مدلینگ در شبکه های اجتماعی پرونده قضایی تشکیل شده که منجر به بازداشت 8 نفر، احضار بقیه افراد و پلمب اماکن مرتبط با جرایم آنان شده است.

در این بین نام الهام عرب یکی از مدلینگ هایی که دنبال کننده گان بسیاری در صفحه اینستاگرام دارد و بعضا عکس های بی حجاب خودرا در قالب مدل عروس به نمایش میگذارد نیز خودنمایی می کرد.

خانم الهام عرب در نشست خبری دادستانی تهران در دو هفته گذشته تصریح کرد: اغلب جوانان با تصور دیده شدن و رسیدن به شهرت یا ثروت وارد این فعالیت ها می شوند اما از معایب و مضرات برگشت ناپذیر این کار بی خبرند.

الهام ادامه داد: من به عنوان یک مدل فعال و مطرح با شبکه های زیرزمینی و اینترنتی همکاری داشتم و حتی با هزینه آنها به سفره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدلینگ معروف دوباره در اینستاگرام فعال شد

مدلینگ معروف دوباره در اینستاگرام فعال شد