مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 21:062016-05-31سياسي

رییس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه مطرح کرد تأسیس مدارس آموزش زبان خارجی برای طلاب


رییس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه از تلاش برای تأسیس مدارس آموزش زبان خارجی برای طلاب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی در حاشیه دیدار اعضای هیأت مؤسس و هیأت مدیره انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم با بیان اینکه دغدغه های بزرگان و اساتید حوزه که از سال ها قبل مطرح بوده دلیل عمده شکل گیری انجمنی با عنوان ارتباطات و تبلیغ شد، اظهار کرد: با بررسی هایی که از سوی دلسوزان حوزه صورت گرفت، بالاخره در بهمن سال 93 مجوز تاسیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه از سوی شورای عالی حوزه صادر شد.

وی بیان کرد: از همان زمان جمعی از تحصیلکرده های حوزه و دانشگاه در رشته های مرتبط با تبلیغ و رسانه و ارتباطات که دغدغه مند بودند دور هم جمع شدند و انتخاباتی برگزار شد و در آن انتخابات، اعضاء هیأت مدیره و رییس هیأت مدیره مشخص شدند.

واعظ موسوی بیان کرد: از روز تعیین هیأت مدیره فعالیت های خوبی مانند جذب اعضاء، تشکیل جلسات، برگزاری نشست های علمی و نشست نقد کتاب و همایش و دیدار با بزرگان حوزه برگزار شد.

رییس انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه گفت: هدف این بود که بتوانیم با بهره گیری از همه اندیشمندان و صاحب نظران، حوزه را به عنوان نهاد بین المللی که از منویات بزرگان بوده به جایگاه واقعی خود برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه مطرح کرد تأسیس مدارس آموزش زبان خارجی برای طلاب

رییس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه مطرح کرد تأسیس مدارس آموزش زبان خارجی برای طلاب