مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 21:012016-05-31ورزشي

فردا پیکر مرحوم استاد بالویی از استادیوم شهید متقی تشییع می شود


تشییع پیکر مرحوم استاد اسفندیار بالویی پیشکسوت فوتبال مازندران از مسجد فاطمه الزهرا(س) به استادیوم شهید متقی ساری تغییر کرد.

- پیکر مرحوم استاد بالویی از استادیوم شهید متقی تشییع می شود تشییع پیکر مرحوم استاد اسفندیار بالویی پیشکسوت فوتبال مازندران از مسجد فاطمه الزهرا(س) به استادیوم شهید متقی ساری تغییر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " از شهرستان ساری، پیکر مرحوم استاد اسفندیار بالویی پیشکسوت و مدرس بین المللی فوتبال که قرار بود فردا چهارشنبه دوازدهم خردادماه از مسجد فاطمه الزهرا(س) واقع در میدان معلم ساری تشییع شود به درخواست خانواده و اهالی ورزش مرکز استان به استادیوم شهید متقی ساری انتقال یافت.

قرار است مراسم تشییع پیکر مرحوم بالویی فردا چهارشنبه از ساعت 10 صبح در استادیوم شهید متقی که یادآور سال ها خاطرات ورزشی این پیشکسوت و مربی با اخلاق فوتبال کشور است با حضور جامعه بزرگ ورزش استان به ویژه شهرستان ساری به سمت جایگاه ابدی اش ملامجدالدین ساری برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مرحوم اسفندیار بالویی در سن 70 سالگی روز یک شنبه نهم خرداد براثر عارضه قلبی دارفانی را وداع گفت و تاخیر تشییع این مربی با اخلاق فوتبال مازندران به دلیل تحصیل یکی از دخترانش در خارج از کشور بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا پیکر مرحوم استاد بالویی از استادیوم شهید متقی تشییع می شود

فردا پیکر مرحوم استاد بالویی از استادیوم شهید متقی تشییع می شود