مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 19:262016-05-31سياسي

رسانه ها در جذب سرمایه گذار اقتصادی اطلاع رسانی کنند


معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: با توجه به اینکه رسانه ها نقش به سزایی در اطلاع رسانی دارند در همین راستا در جذب سرمایه گذار اقتصادی تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از قزوین، ایوب رحیمی ظهر امروز در نشست صمیمی روابط عمومی ها و رسانه های جمعی استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اساسی ترین خواسته ها و نیازهای مردم جامعه فعالیت و وظایف روابط عمومی ها است زیرا روابط عمومی سبب ارتباط درون و بیرون دستگاه های اجرایی می شود که باید این ارتباط تقویت و گسترش یابد زیرا روابط عمومی ها مشاور امین مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی هستند.

وی عنوان کرد: روابط عمومی ها باید وظایف خود را به حق انجام دهند زیرا حیات و زندگی سازمان و دستگاه های اجرایی به عملکرد روابط عمومی بستگی دارد که باید منافع سازمان و منافع و افکار عمومی مردم جامعه را در راستای عملکرد صحیح در نظر داشته باشند و اخبار را به صورت شفاف و صادقانه در اختیار رسانه ها و مطبوعات قرار دهند.

رحیمی افزود: اساسی ترین وظایف و رسالت رسانه ها آگاه سازی و آموزش مردم جامعه است زیرا رسانه ها نقش به سزایی در هدایت، رشد و توسعه جامعه دارند که در همین راستا باید نقش رسانه ها در آگاه سازی و آموزش مردم جامعه تقویت و گسترش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها در جذب سرمایه گذار اقتصادی اطلاع رسانی کنند

رسانه ها در جذب سرمایه گذار اقتصادی اطلاع رسانی کنند