مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 19:212016-05-31ورزشي

در همایش کشوری 4 مربی فوتبال اردبیل تجلیل شدند


همایش مربیان فوتبال با تجلیل از چهار مربی رده های سنی پایه و فوتسال بانوان استان اردبیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، براساس اعلام عصر امروز هیأت فوتبال استان اردبیل، در همایش مربیان کشوری احمد آقایی، نیکنام، فعال و خانم غیایی به عنوان مربیان برتر و موفق استان اردبیل معرفی شده و مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این همایش که به همت کانون مربیان فوتبال و با سخنرانی مجید جلالی کارشناس و داور فوتبال کشورمان برگزار شد، از چهره های موفق استان اردبیل در عرصه مربیگری فوتبال تجلیل شد.

رییس هیأت فوتبال استان اردبیل با تبریک این موفقیت برای فوتبال استان به ویژه در رده سنی پایه از مربیان تجلیل شده به عنوان نفرات آینده دار در مسیر توسعه فوتبال استان اردبیل یاد کرد.

صمد نوتاش اظهار کرد: در عرصه مربیگری، مربیان استان اردبیل به ویژه در گروه های سنی پایه علاقمند به حضور در دوره ها و همایش های آموزشی با فراگیری مباحث جدید هستند تا با جدیدترین شیوه ها بتوانند در عرصه مربیگری موفق عمل کنند.

وی بها دادن به این استعدادها و ظرفیت های عظیم مربیگری و حتی داوری و بازیکنان مستعد رشته های فوتبال و فوتسال را زمینه ساز تحول آفرینی در این عرصه ها برای استان اردبیل اعلام کرد و گفت: امیدواریم در این زمینه هیأت فوتبال نیز بتواند حمایت های لازم را انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در همایش کشوری 4 مربی فوتبال اردبیل تجلیل شدند

در همایش کشوری 4 مربی فوتبال اردبیل تجلیل شدند