مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 19:112016-05-31اقتصادي

سند جامع حمایت از سرمایه گذاران ورزشی لرستان تدوین شد


رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی لرستان گفت: اولین گام در توسعه ورزش شنا، ایجاد زیرساخت ها به واسطه جذب سرمایه گذار است که در این راستا سند حمایت از سرمایه گذار ورزشی تدوین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمد فتحی بیرانوند عصر امروز در اولین جلسه هماهنگی اعضای هیئت رییسه و رؤسای هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی لرستان که در سالن جلسات شهرداری مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهم ترین مواردی که در ورزش شنا باید موردتوجه قرار بگیرد، ایجاد زیرساخت هاست.

وی افزود: برخلاف سایر ورزش ها که امکان انجام آن ها در فضای باز وجود دارد، ورزش شنا نیاز به تأسیسات خاصی دارد، بنابراین اولین گام در توسعه ورزش شنا، ایجاد زیرساخت است.

رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی لرستان عنوان کرد: بدون زیرساخت، امکان توسعه این ورزش وجود ندارد، زیرا حتی اگر بهترین مربی، ورزشکار و استعدادها را هم در اختیار داشته باشیم، اما ورزشکار مانتواند در زمان معینی تمرین کند، نیرو وتوانش تحلیل می رود، درنتیجه نمی تواند کارایی لازم را داشته باشد.

وی تصریح کرد: بر اساس قانون یک درصد سهم اعتبارات هر دستگاه باید به ورزش اختصاص پیدا کند، بنابراین سازمان ها باید بجای اینکه اعتباراتی را صرف خرید تجهیزات شخصی مثل تردمیل کنند، تلاش کنند این ارقام را برای توسعه زیرساخت ها به کارگیرند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند جامع حمایت از سرمایه گذاران ورزشی لرستان تدوین شد

سند جامع حمایت از سرمایه گذاران ورزشی لرستان تدوین شد