مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 19:062016-05-31ورزشي

زیرساخت های توسعه ورزش های پهلوانی در شهرستان نیز افزایش یابد


با توجه به دارا بودن ارزش های اخلاقی، جوانمردی، دینی و مذهبی ورزش های پهلوانی و زورخانه ای باید زیرساخت های این ورزش در شهرستان نیر افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مهدی احمدی عصر امروز در آیین معارفه رییس هیئت زورخانه ای و پهلوانی شهرستان نیر اظهار داشت: با تامین اعتبارات مورد نیاز امسال سالن ورزش های زورخانه ای و پهلوانی در شهرستان نیر راه اندازی می شود.

وی افزود: شهرستان نیر دارای ظرفیت های مناسب و خوبی در حوزه ورزش های پهلوانی بوده که با توجه به این امر باید در زمینه احداث زورخانه در شهر نیر اقدامات لازم انجام شده و بتوانیم زمینه حضور ورزشکاران و علاقمندان به این رشته ورزشی را در این مرکز فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان نیر با تاکید بر تهیه و تامین امکانات و تجهیزات ورزشی در این حوزه در شهرستان نیر بیان کرد: ورزش های پهلولانی و زورخانه ای با توجه به دارا بودن ارزش های اخلاقی، جوانمردی، دینی و مذهبی می تواند زمینه ساز توسعه این ارزش ها در جامعه شود که راه اندازی زورخانه در نیر می تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر نیز در این آیین گفت: در حال حاضر فضای ورزشی برای ورزش های زورخانه ای و پهلوانی در شهرستان نیز در حد مناسب و مطلوبی نبوده و کمبود امکانات و فضا در این حوزه سبب ایجاد محدودیت هایی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های توسعه ورزش های پهلوانی در شهرستان نیز افزایش یابد

زیرساخت های توسعه ورزش های پهلوانی در شهرستان نیز افزایش یابد