مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 18:362016-05-31اقتصادي

تنوع کاشت محصولات کشاورزی در مشگین شهر توسعه می یابد


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشگین شهر گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تنوع کاشت محصولات کشاورزی و باغی در مشگین شهر توسعه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، احمد شهریار عصر امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی در مشگین شهر اظهار داشت: جلسات اقتصاد مقاومتی جهاد کشاورزی شهرستان با سپاه، امور آب، منابع طبیعی، محیط زیست، دامپزشکی، شیلات، امور عشایری و تعاون روستایی برگزار شده و برنامه های اجرایی از ادارات مرتبط وصول شده و براساس برش شهرستانی تغییراتی داده شده و در حال حاضر مصوبات جلسات در حال عملیاتی شدن است.

وی تصریح کرد: طرح تعاونی تولید و بسته بندی گیاهان دارویی با اشتغالزایی 50 نفر در مساحت 30 هکتار و اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی تا سقف 4 میلیارد تومان با اشتغالزایی 300 نفر از سوی سپاه ناحیه مشگین شهر در جلسه اقتصاد مقاومتی ارائه و تصویب شد.

مدیر جهاد کشاورزی مشگین شهر از کشت گیاهان دارویی در شهرستان خبر داد و افزود: در این راستا کشت گیاهان دارویی نظیرگل گاو زبان و آویشن در 2 هکتار،کاشت نهال پسته در 10 هکتار، کشت کلزا در 10 هکتار، کشت آفتاگردان در 70 هکتار به منظور تغییر الگوی کشت و تنوع بخشی به محصولات کشاورزی در سال 95 و نیز راه اندازی 12 مورد پرورش قارچ خوراکی با ظرفیت تولید سالانه 24 تن در سطح شهرستان بر مبنای اقتصاد مقاومتی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنوع کاشت محصولات کشاورزی در مشگین شهر توسعه می یابد

تنوع کاشت محصولات کشاورزی در مشگین شهر توسعه می یابد