مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 18:312016-05-31دانش

معاون دانشگاه پیام نور مطرح کرد راه اندازی 20 رشته جدید در دانشگاه پیام نور


معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور از راه اندازی 20 رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: استخدام جدیدی در این دانشگاه انجام نمی گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرمانشاه، فیصل حسنی عصر امروز در نشست خبری اظهار کرد: دانشگاه پیام نور یکی از بزرگ ترین دانشگاه های جهان و نخستین دانشگاه در خاورمیانه است که به صورت نیمه حضوری فعالیت دارد.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با اشاره به انجام کارهای پژوهشی چشم گیر در دانشگاه پیام نور، عنوان کرد: چهار نفر عضو هیات علمی در دانشگاه های پیام نور سراسر کشور مشغول فعالیت هستند که 800 نفر از آنان دانشیار و استاد تمام، 2 هزار نفر استادیار و بقیه مربی هستند.

وی با بیان اینکه اعتبار 2 میلیارد تومانی به تمام پروژه های دانشگاه پیام نور کرمانشاه اختصاص و سرانه آموزشی افزایش می یابد، خاطرنشان کرد: 14 هزار کارمند در دانشگاه پیام نور مشغول کار هستند که 6 هزار نفر کارمند رسمی پیمانی، 6 هزار نفر کارمند قراردادی و 2 هزار نفر به صورت شرکتی هستند.

این مسؤول با اشاره به اینکه میزان دانشجویان ثبت نامی از یک میلیون نفر به 600 هزار نفر ریزش پیدا کرده و به همین دلیل استخدام جدیدی در این دانشگاه نخواهیم داشت: افزود: باید فضای دانشگاه ها اسلامی باشد تا دانشجویان احساس آرامش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دانشگاه پیام نور مطرح کرد راه اندازی 20 رشته جدید در دانشگاه پیام نور

معاون دانشگاه پیام نور مطرح کرد راه اندازی 20 رشته جدید در دانشگاه پیام نور