مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 18:062016-05-31بين الملل

دولت بحرین با پشتیبانی انگلیس مردم را سرکوب می کند


انجمن حقوق بشر بحرین اعلام کرد که دولت این کشور با حمایت هم پیمانانش از جمله انگلیس شدیدترین مجازات و احکام اعدام را برای مخالفان خود صادر می کند.

- انجمن حقوق بشر بحرین در بیانیه ای، به صدور حکم اعدام برای 3 تن از انقلابیون و حبس ابد برای 6 تن و سلب تابعیت از برخی دیگر، اعتراض کرد و دولت های حامی بحرین را در مسئولیت این سرکوب ها، شریک دانست.

انجمن حقوق بشر بحرین در این بیانیه آورده است: احکام ظالمانه ای که اخیرا در حق برخی زندانیان آزادی بیان صادر شده که از جمله آن ها صدور حکم اعدام برای 3 شهروند و سلب تابعیت از چندین تن دیگر است، تماما نتیجه بهره برداری دولت بحرین از حمایت هم پیمانانش است.

در این بیانیه با اشاره مستقیم به انگلیس، آمده است: دولت بحرین با استفاده از این حمایت ها، عامدانه به شدت دادن به مجازات ها و صدور احکام اعدام می پردازد.

انجمن حقوق بشر بحرین ادامه داد: مجامع بین المللی باید مسئولیت اخلاقی و انسانی را در برابر این قضیه بر گردن بگیرند و برای توقف احکام اعدام که حق حیات را به دلایل سیاسی و طائفی آن هم در دادگاههای ناعادلانه از شهروندان سلب می کند، فشار بیاورند.

دادگاه تجدید نظر بحرین امروز (سه شنبه) حکم اعدام سه شهروند شیعه و حکم حبس ابد شش نفر دیگر را که در پرونده کشته شدن یک افسر اماراتی و دو نیروی پلیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت بحرین با پشتیبانی انگلیس مردم را سرکوب می کند

دولت بحرین با پشتیبانی انگلیس مردم را سرکوب می کند