مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 17:252016-05-31سياسي

قاضی رسیدگی کننده به پرونده نگین غرب: یکی از متهمان پرونده آزاد است


قاضی رسیدگی کننده به پرونده نگین غرب گفت: یکی از متهمان پرونده درخواست آزادی مشروط کرده بود که موافقت شده و اکنون آزاد است.

- قاضی رسیدگی کننده به پرونده نگین غرب: یکی از متهمان پرونده آزاد است " قاضی رسیدگی کننده به پرونده نگین غرب گفت: یکی از متهمان پرونده درخواست آزادی مشروط کرده بود که موافقت شده و اکنون آزاد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، حجت الاسلام قاضی سید احمد زرگر در حاشیه مراسم دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی که با حضور رییس قوه قضاییه و جمعی از مسئولان دستگاه قضای در سالن اجلاس سران برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پرونده نگین غرب افزود: این پرونده 15 هزار نفر شاکی دارد و هم اکنون با 10 هزار نفر تسویه حساب کرده ایم و حدود دو هزار واحد از ساختمان های نیمه کاره نیز تکمیل شده است.

وی گفت: در واقع به این افراد هوا فروخته شده بود و زمینی در کار نبود به همین علت مجبور شدیم به این افراد بگوییم اگر بخواهید زمین بگیرید دو یا سه سال طول می کشد بنابراین بیایید بر اساس قیمت روز ساختمان، پول دریافت کنید.

قاضی زرگر افزود: بر این اساس نرم افزاری تهیه و مطالبات هر فرد محاسبه شد مثلا اگر کسی صد متر زمین طلب داشت به قیمت روز 245 میلیون تومان دریافت کرد که در مجموع در این پرونده حدود هزار میلیارد توما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی رسیدگی کننده به پرونده نگین غرب: یکی از متهمان پرونده آزاد است

قاضی رسیدگی کننده به پرونده نگین غرب: یکی از متهمان پرونده آزاد است