مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 17:112016-05-31ورزشي

همایش تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر استان اردبیل برگزار شد


با حضور مسئولان استانی 120 نخبه شاهد و ایثارگر در زمینه های مقالات علمی آموزشی، قهرمان ورزشی، کارآفرینان برتر، چهره های برتر قرآنی، نویسنگان کتاب، - مخترعان و پیشتازان ایثار و شهادت در اردبیل تجلیل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، علی منصور لکورج، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از 120 نخبه شاهد و ایثارگر در اردبیل اظهار داشت: این نخبگان در زمینه های مقالات علمی آموزشی، قهرمان ورزشی، کارآفرینان برتر،چهره های برتر قرآنی، نویسنگان کتاب، مخترعان و پیشتازان ایثار و شهادت در اردبیل سرآمد بوده اند.

وی افزود: نخبگان شاهد و ایثارگر می توانند در بحث تبدیل یافته های علمی به محصول و کمک به اقتصاد کشور از طریق تاسیس شرکت های دانش بنیان و تولید محصولاتی که بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را حل کند در توسعه کشور نقش آفرین باشند.

لکورج بیان کرد: این افرد با حضور در عرصه های علمی و اقتصادی کشور به دشمنان ثابت کرده اند که نه تنها در عرصه جنگ حضوری دشمن شکن داشته اند بلکه در عرصه تولید نیز بنا بر امر مقام معظم رهبری در صحنه بوده و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش می کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل بر تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: نخبگان شاهد و ایثارگر با بصیرت و آگاهی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر استان اردبیل برگزار شد

همایش تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر استان اردبیل برگزار شد