مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 17:112016-05-31سياسي

رییس شورای شهر پرند: سیاست اصلی شورا محرومیت زدایی از نقاط کم برخوردار پرند است


یکی از سیاست های اصلی شورای شهر پرند محرومیت زدایی از نقاط کم برخوردار شهر بوده و تا به حال نیز برنامه ها و سیاست گذاری های خوبی در این مورد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از غرب استان تهران، حبیب اختری عصر امروز در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر پرند اظهار کرد: شورای اسلامی شهر یکی از نهادهای مردمی و مجلس های محلی است که خدمات شایانی را در کمترین زمان به واسطه وفاق و یکپارچگی و همدلی در حوزه مدیریت شهری ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: شورای اسلامی شهر پرند با همکاری و هماهنگی مدیریت شهری سیاستی را دنبال می کند که در افق 1404 شهر پرند را به شهری سالم، پاک، سبز و دارای فناوری های روز تبدیل کند و برای رسیدن به این اهداف برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدتی را در سرلوحه برنامه های خود منظور کرده است.

رییس شورای اسلامی شهر پرند تصریح کرد: از جمله برنامه های شورای اسلامی شهر پرند در این مدت ایجاد تعادل و یکپارچگی در سیستم مدیریت شهری یکی از مهم ترین برنامه های سال 95 است، زیرا تا زمانی که این یگانگی مدیریت شهری شکل نگیرد، نمی توان به اهداف بلندمدت دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: یکی از سیاست های اصلی شورای شهر پرند محرومیت زدایی از نقاط کم برخوردار شهر بوده و تا به حال نیز برنامه ها و سیاست گذاری های خوبی در این مورد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای شهر پرند: سیاست اصلی شورا محرومیت زدایی از نقاط کم برخوردار پرند است

رییس شورای شهر پرند: سیاست اصلی شورا محرومیت زدایی از نقاط کم برخوردار پرند است