مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 16:162016-05-31حوادث

انبار اسباب بازی در بازار تاریخی سمنان در آتش سوخت


مدیرعامل سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از وقوع یک آتش سوزی در بازار تاریخی سمنان خبر داد و گفت: در این آتش سوزی انبار یک اسباب بازی فروشی کاملا در آتش سوخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آتش پاد سوم سعید اسماعیل پور در جمع خبرنگاران، از مهار این آتش سوزی خبر داد و اظهار داشت: این آتش سوزی بعد از یک ساعت و 10 دقیقه توسط اکیب های اعزامی آتش نشانان کاملا مهار شد.

وی از سوختن تمامی اسباب بازی های این انبار خبر داد و تصریح کرد: متاسفانه به دلیل جنس اسباب بازی ها و حجم بالای آتش سوزی، کلیه اجناس موجود در انبار طعمه حریق شدند.

مدیر عامل سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان با بیان اینکه این آتش سوزی ساعت 10 و 30 دقیقه امروز اتفاق افتاد، خاطرنشان کرد: پس از اعلام این آتش سوزی به سامانه 125 دو اکیب از آتش نشانان ایستگاه شماره 2 سمنان به محل حادثه اعزام و حریق مهار شد.

آتش پاد سوم اسماعیل پور با بیان اینکه آتش نشانان در کمترین زمان ممکن بر سر صحنه حادثه حاضر شدند، افزود: این آتش سوزی با وجود تلفات بالای مالی، هیچ گونه تلفات جانی در پی نداشته است.

وی با بیان اینکه هنوز علت وقوع آتش سوزی مشخص نشده است، از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی و تجهیز منازل و محل کار خود به وسائل اطفای حریق، این سازمان را در حفاظت از اموال خود یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبار اسباب بازی در بازار تاریخی سمنان در آتش سوخت

انبار اسباب بازی در بازار تاریخی سمنان در آتش سوخت