مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 16:112016-05-31دانش

کتاب فن بیان و سخنوری منتشر شد


کتاب فن بیان و سخنوری نوشته حمیدرضا خانپور مدرس کارافرینی و مدیریت و اکبر فرجی ارمکی استاد مدیریت دانشگاه تهران منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ کتاب فن بیان و سخنوری نوشته حمیدرضا خانپور منتشر شد.

این کتاب در سه فصل کلیات با شش گفتار، مفهوم شناسی با یازده گفتار و فصل ظرائف و فنون با 50 گفتار متنوع آموزشی علمی و کاربردی در حوزه فن بیان و سخنوری تالیف شده است.

این کتاب به طور بدیعی به مباحث جامع و کاربردی فنون بیان و سخنوری پرداخته است و به مطالب کاربردی نظیر هوش هیجانی، هوش گفتاری، آداب سخن گفتن، مدیریت استرس در سخنرانی های بزرگ، آوا شناسی و واحدهای آوایی، سیستم تنفسی فرد و نقش آن در سخنوری، سخنرانی آسانسوری، روش های مخاطب شناسی، روش های صحیح پرسش و پاسخ، علل بیرون جهیدن آب دهان، صحنه، لباس سخنران و روش های مراقبت از حنجره و سخنران و روش های متنوع سخنرانی در جلسات، سمینارها و همایش های ملی و بین المللی اشاره کرده است.

این کتاب می تواند به عنوان منبعی بسیار مفید و ارزنده برای مخاطبین خود که شامل اساتید دانشگاه، مدیران عالی و ارشد بخش های دولتی و خصوصی، مجریان شبکه های رسانه ملی، فرهنگیان، وکلا و قضات دادگستری و کسانی که به صورت روزانه با مردم ارتباط و تعامل دارند مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب فن بیان و سخنوری منتشر شد

کتاب فن بیان و سخنوری منتشر شد