مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 16:052016-05-31حوادث

895 کیلو انواع مواد مخدر در استان مرکزی کشف شد


جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف 895 کیلو گرم انواع مواد مخدر و دستگیری 489 مواد فروش و قاچاقچی از ابتدای سال جاری در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مرکزی، سرهنگ یوسف سپهوند گفت: تداوم طرح های امنیت بخش پلیس با بررسی و تحلیل دیدگاه های شهروندان در حوزه نظم و امنیت اجتماعی و مطالبات آنان از مجموعه انتظامی استان ازجمله برنامه هایی است که در سال جاری نیز با جدیت دنبال می شود.

وی مواد مخدر را یکی از معضلات اجتماعی خواند و گفت: با توجه به مسئولیت نیروی انتظامی، برنامه ریزی جامع و کارشناسی در برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر در دستور کار قرار دارد.

سپهوند ادامه داد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه همه جانبه با معضل مواد مخدر، مأموران انتظامی استان از ابتدای امسال تاکنون عملیات های مختلفی در زمینه کشف مواد افیونی و دستگیری قاچاقچیان انجام داده اند.

وی افزود: با تلاش ماموران پلیس 895 کیلو و 13 گرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، هرویین، حشیش و شیشه کشف و 489 نفر قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

این مقام انتظامی استان با اشاره به انهدام چهار باند تهیه و توزیع مواد مخدر در مهم ترین عملیات های پلیس استان در سال جاری خاطرنشان کرد: 2542 معتاد نیز دستگیر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

895 کیلو انواع مواد مخدر در استان مرکزی کشف شد

895 کیلو انواع مواد مخدر در استان مرکزی کشف شد