مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 15:402016-05-31دانش

برگزاری همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران


همایش بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران با محوریت ترویج دانش صبح امروز در تالار الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

- دکتر عبدالمحمد مهدوی دبیر همایش بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار گفت: 257 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش رسید که پس از بررسی 127 مقاله پذیرفته شد.

وی افزود: موسسه پژوهشی مدیریت مدبر دارای مجوز رسمی فعالیت از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و امیدواریم این کنفرانس با مشارکت و همکاری دانشگاهها ، وزارتخانه ها، سازمانها، صنایع و بانک ها و همچنین متخصصین محترم مدیریت و علوم انسانی در توسعه ارتباطات علمی و نشر یافته های پژوهشی و ارتقای توانمندی سازمانها و جامعه مدیریتی و کارشناسی کشور موفق باشد.

مهدوی گفت: این همایش در شش محور؛ مدیریت منابع انسانی، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، مهندسی صنایع، مدیریت فناوری اطلاعات و محورهای کلی و زیر بخش های آن برگزار می شود.

وی افزود: این همایش به همت موسسه مدیریتی مدبر و با همکاری دانشکده مدیریت و حسابداری پردیس فارابی دانشگاه تهران، دانشگاه فرهنگیان ایلام و موسسه آموزش عالی سروش دانایی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران

برگزاری همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران