مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 15:252016-05-31فرهنگي

تقدیر از 2 خبرنگار در جشنواره فیلم مدافعان حرم


در مراسم پایانی نخستین جشنواره فیلم مدافعان حرم، از خبرنگاران صداوسیما که حضور پررنگ و فعال در مناطق درگیر با داعش داشتند، تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این برنامه که شامگاه 11 خرداد ماه در سالن همایش های صداوسیما برگزار شد، محمدرضا حسینی بای و ایمان مراتی، دو تن از خبرنگاران صداوسیما به واسطه حضور پررنگ و فعال در مناطق درگیری با داعش در عراق و سوریه مورد تقدیر قرار گرفتند.

حسینی بای در این مراسم با اشاره به حضور تاثیرگذار دیگر خبرنگاران صداوسیما درعراق و سوریه گفت: فقط من و مراتی نبودیم که در مناطق درگیری بودیم بلکه دیگر همکاران مان هم حضور پررنگ داشتند.

وی ادامه داد: جا دارد در اینجا یادی کنیم از همکار عزیزمان آقای محمدحسن حسینی که یکی از چشمانش را در حین تهیه گزارش در سوریه جا گذاشت، واقعا محمد حسن حسینی خبرنگار شجاع ایثارگر و جانباز است و با وجود مجروحیت هم اکنون در صحنه های نبرد با داعش حضور دارد و به رسالت خبری خود وفا دار است، من در برابر این ایثارگری حسینی که بهترین عضو بدنش که چشم باشد را در راه دفاع از حرم تقدیم اهل بیت (ع) کرده تعظیم عرض می کنم و بوسه می زنم بر چشم نابینایش.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از 2 خبرنگار در جشنواره فیلم مدافعان حرم

تقدیر از 2 خبرنگار در جشنواره فیلم مدافعان حرم