مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 15:052016-05-31سياسي

نشست خبری رییس جمهور با اصحاب رسانه در فرودگاه ارومیه


بیست و هشتمین سفر استانی دکتر روحانی به آذربایجان غربی بعد از نشست خبری با اصحاب رسانه به پایان رسید - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، رییس جمهور در پایان سفر 2 روزه خود به آذربایجان غربی در نشست خبری با خبرنگاران آذربایجان غربی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و قدر دانی از استقبال گرم مردم آذربایجان غربی گفت:بسیار خوشحالم که در این استان هم اکنون بهترین شرایط امنیتی و ثبات برقرار است.

وی با اشاره به وحدت ایجاد شده در استان آذربایجان غربی گفت: در این استان شاهد وحدت و یکپارچگی بین اقوام و ادیان مختلف هستیم و این اتحاد و انسجام در ایران اسلامی مثال زدنی است.

دکتر روحانی در ادامه به احیای دریاچه ارومیه اشاره کرد و گفت:در مدت دو سال وچند ماه اقدامات اساسی برای احیای در یاچه ارومیه شده و امروز تراز دریاچه ارومیه به مرحله تثبیت رسیده است.

رییس جمهور افزود : امروز تراز دریاچه ارومیه در حدود 46 سانتی متر است و اقدامات دیگر برای احیای دریاچه ارومیه اجرا خواهد شد .

دکتر روحانی به افتتاح طرح های آذربایجانغربی اشاره کردو گفت: افتتاح پروژه پتروشیمی مهاباد از جمله طرح های بزرگی بود که امروز به بهره برداری رسید و حدود 330 هزار تن در سال محصول تولید خواهد کرد و حدود 100 میلیارد تومان نیز برای صادرات محصولات کشاورزی از محل صندوق ذخیره ارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست خبری رییس جمهور با اصحاب رسانه در فرودگاه ارومیه

نشست خبری رییس جمهور با اصحاب رسانه در فرودگاه ارومیه