مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 14:552016-05-31اقتصادي

شرکت های دانش بنیان راهی برای حل مشکل بیکاری


رییس شهرک علمی و تحقیقاتی استان اصفهان، با اشاره به نرخ 20 درصدی بیکاری تحصیلکرده ها در کشور، تصریح کرد: شرکت های دانش بنیان یکی از راه های اساسی حل این مسئله هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه چهارمحال و بختیاری، مهدی کشمیری در سفر به شهرکرد در نخستین همایش علمی راهبر دانش بنیان و نقش آن در اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: نزدیک به شش هزار نفر با مدارج علمی مختلف در این شهرک مشغول به کار هستند که اشتغال زایی قابل توجهی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه هزینه ایجاد هر شغل در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان حدود 40 میلیون تومان است، افزود: 45 درصد از شغل های ایجاد شده در این شهرک به بانوان تحصیلکرده اختصاص دارد.

کشمیری با اشاره به نرخ 20 درصدی بیکاری تحصیلکرده ها در کشور، تصریح کرد: شرکت های دانش بنیان یکی از راه های اساسی حل این مساله هستند.

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، گردش مالی شرکت های این شهرک را یک هزار و 400 میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: بیش از 50 فناوری به مبلغ 215 میلیارد ریال در این شهرک ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: فضای هم افزای کاری و ارتباط با موسسات و کارآفرینان دیگر، خدمات عمومی و استقرار کسب و کار، خدمات و حمایت های مالی و اعتباری، خدمات آموزشی و مشاوره ای، مدیریتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان راهی برای حل مشکل بیکاری

شرکت های دانش بنیان راهی برای حل مشکل بیکاری