مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 14:452016-05-31اقتصادي

نرخ سود بالای بانکی اجازه عبور از رکود اقتصادی را نمی دهد


رییس اتحادیه مشاور املاک تاکید کرد رونق بازارمسکن نقش مهمی در خروج از رکود اقتصادی کشوردارد و دولت می تواند از سیاست های تشویقی و مالیاتی هم استفاده کند.

- نرخ سود بالای بانکی اجازه عبور از رکود اقتصادی را نمی دهد " رییس اتحادیه مشاور املاک تاکید کرد رونق بازارمسکن نقش مهمی در خروج از رکود اقتصادی کشوردارد و دولت می تواند از سیاست های تشویقی و مالیاتی هم استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "؛ حسام عقبایی درمصاحبه با رادیو اقتصاد اظهار داشت: بازار مسکن در سال های اخیر در رکود عمیقی فرو رفت و ما توقع داشتیم که سال 94 وارد دوره رونق شود اما اتفاق نیفتاد.

وی افزود : در سال جاری انتظار داریم این رونق ایجاد شود که رشد معاملات مسکن هم این چشم انداز را در ماه های ابتدایی سال نشان می دهد .

عقبایی گفت : برای اینکه بازار مسکن و در کل اقتصاد کشور از رکود خارج شود نیاز داریم دولت سیاست های پولی و بانکی را اصلاح کند تا صاحبان سرمایه در مقابل سپرده گذاری در بانک ها حاضر شوند وارد عرصه تولید و ساخت و ساز شوند.

رییس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران گفت: بازار مسکن امروز وارد دوره پیش رونق شده است و افزایش نسبی معاملات در حد 10 درصد می تواند مرحله نخست خروج از رکود باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ سود بالای بانکی اجازه عبور از رکود اقتصادی را نمی دهد

نرخ سود بالای بانکی اجازه عبور از رکود اقتصادی را نمی دهد