مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 14:012016-05-31اجتماعي

ظرفیت بسیج در ترویج فرهنگ مهارت ورزی در مدارس استفاده شود


ظرفیت بسیج برای ترویج فرهنگ مهارت ورزی در مدارس سیستان و بلوچستان بکارگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از از زاهدان، علی اوسط هاشمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: ظرفیت بسیج برای ترویج فرهنگ مهارت ورزی در مدارس سیستان و بلوچستان استفاده شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هماهنگی مهارت آموزی در مدارس سیستان و بلوچستان ایجاد شود و مهارت آموزی به دانش آموزان را در رشته های مختلف جدی گرفته و در این زمینه تمامی دستگاه ها و ادارات اهتمام لازم را داشته باشند تا مدارس خودکفایی را شروع کنند.

وی افزود: بدلیل نبود برخی مهارتها، برخی هزینه طرحهای عمرانی به افراد ماهر خارج از استان داده می شود که لازم است مهارتهای موردنیاز در استان نهادینه شوند و در این راستا نیروی فنی و ماهر برای بسیاری از پروژه های عمرانی که هم اکنون در منطقه در حال انجام است، از خارج از استان تامین می شود.

هاشمی تصریح کرد: اگر در این استان متناسب با پروژه های در دست اجرا، نیروی ماهر و فنی تربیت شود، قطعا" زمینه اشتغال برای جوانان منطقه ایجاد شده و سرمایه خارج از استان نمی رود.

وی با اشاره به اینکه تامین اوقات فراغت دانش آموزان با برنامه های شاد، مفرح و علمی و ورزشی و غیره بسیار مهم است، عنوان کرد: اوقات فراغت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بسیج در ترویج فرهنگ مهارت ورزی در مدارس استفاده شود

ظرفیت بسیج در ترویج فرهنگ مهارت ورزی در مدارس استفاده شود