مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 13:112016-05-31سياسي

50 درصد تجهیزات بیمارستانی کشور نوسازی شد


معاون وزیر در امور برنامه ریزی، هماهنگی و امور حقوقی گفت: در سال جاری بیش از 50 درصد تجهیزات بیمارستان های کشور نوسازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم از شهرکرد"، طاهر موهبتی ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی و جلسه هیئت امنایی منطقه 7 دانشگاه های علوم پزشکی با اشاره به مجهز شدن بیمارستان های کشور اظهارداشت: در دولت یازدهم بیش از 50 درصد تجهیزات بیمارستان ها نوسازی شد.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید 9 هزار و 500 تخت در بیمارستان ها توزیع شد، افزود: 1700 تخت به بخش ICU اختصاص یافت و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری 10 هزار تخت دیگر در بیمارستان ها توزیع شود.

معاون وزیر در امور برنامه ریزی، هماهنگی و امور حقوقی با بیان اینکه در این دولت قول توزیع 21 هزار تخت به بیمارستان ها داد شد، بیان کرد: با توزیع 10 هزار تخت به قولمان تزدیک می شویم.

موهبتی از اختصاص 4 میلیارد و 800 میلیون تومان یارانه به بخش بهداشت و درمان خبر داد و خاطرنشان کرد: سال گذشته مقرر گردید 4 میلیارد و 800 میلیون تومان یارانه به بخش بهداشت و درمان اختصاص یابد اما تاکنون تنها 700 میلیارد تومان آن محقق شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور گفت: طرح تحول نظام سلامت یکی از طرح هایی بود که مقام معظم رهبری به خوبی از آن یاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد تجهیزات بیمارستانی کشور نوسازی شد

50 درصد تجهیزات بیمارستانی کشور نوسازی شد