مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 13:102016-05-31سياسي

اسکن دو میلیون پرونده دراداره ثبت استان تهران


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران از اسکن دو میلیون پرونده در ثبت استان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" ، محمدصادق سعادتیان در مراسم بازدید رییس قوه قضاییه از اداره ثبت اسناد و املاک شرق استان تهران با بیان اینکه در گذشته صدور سند مالکیت 45 روز زمان می برد گفت: امروز به طور میانگین صدور سند مالکیت کاداستری و غیرکاداستری 10 روز زمان می برد و مردم بدون مراجعه به ادارات ثبت می توانند اسناد مالکیت خود را دریافت کنند.

وی افزود: از مجموع 2 میلیون و 600 هزار استعلامات صورت گرفته در سال 94، 31 درصد آنها در تهران بوده است و سال گذشته 61 درصد کل استعلام ها را ظرف یک روز پاسخ دادیم و مابقی استعلام ها ظرف 3 روز کاری پاسخ داده شده است، در حالی که پیش از الکترونیکی شدن فرایندها، پاسخ به استعلامات 40 روز زمان می برد.

سعادتیان گفت: از مجموع 2 میلیون و 157 هزار خلاصه معامله صادر شده در سال 94، 597 هزار خلاصه معامله معادل 28 درصد کل کشور در تهران انجام شده است و ظرف مدت 3 روز کاری خلاصه معامله ها در سامانه ثبت و مالکیت به نام فرد جدید تغییر یافته است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران افزود: در سال گذشته 108 هزار مورد دستور قضایی برای بازداشت سند و 58 هزار مورد دستور برای رفع بازداشت صادر شد و چون در صدور دستور بازداشت سند احتمال ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکن دو میلیون پرونده دراداره ثبت استان تهران

اسکن دو میلیون پرونده دراداره ثبت استان تهران