مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 12:252016-05-31پزشكي

آمادگی تنها مرکز تحقیقات تالاسمی کشور برای همکاری با همه محققان


رییس مرکز تحقیقات تالاسمی و هموگلوبینوپاتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آمادگی این مرکز برای دریافت پروپوزال های محققان سراسر کشور جهت اجرای پروژه های تحقیقاتی مشترک خبر داد.

- دکتر محمد پدرام در گفت وگو با خبرنگار علمی و آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: تحقیقات این مرکز به طور عمده در زمینه ی بیماری های هموگلوبین و هموفیلی انجام می شود؛ البته سایر مطالعات مربوط به بیماری های خونی و سرطانی نیز مورد بررسی قرار می گیرند.

وی با بیان این که عمده تحقیقات توسط نیروهای مرکز انجام می شوند، گفت: بخشی از تحقیقات نیز توسط پزشکانی از سراسر کشور در قالب ارسال پروپوزال به مرکز پس از بررسی در شورا و تأیید اولیه و در مرحله بعد تأیید نهایی توسط چند داور با انعقاد قراردادی حداکثر تا سقف 20 میلیون تومان، انجام می شود؛ قراردادهای بالاتر باید به تأیید معاونت پژوهشی دانشگاه برسد.

رییس مرکز تحقیقات تالاسمی و هموگلوبینوپاتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: پس از تأیید قرارداد، 70 درصد هزینه صرف شده برای تهیه پروپوزال به محقق پرداخت و 30 درصد باقی مانده پس از چاپ یا انتشار مقاله در یک مجله ISI یا با IF بالا پرداخت می شود؛ پژوهشگران برای ادامه همکاری با مرکز تحقیقات نیازی به حضور فیزیکی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی تنها مرکز تحقیقات تالاسمی کشور برای همکاری با همه محققان

آمادگی تنها مرکز تحقیقات تالاسمی کشور برای همکاری با همه محققان