مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 11:202016-05-31اقتصادي

پاک فطرت: اصول اقتصاد مقاومتی باید در شهرداری شیراز بومی سازی شود


شهردار شیراز با اشاره به اینکه دو سال قبل با درخواست شورا، ستاد اقتصاد مقاومتی در شهرداری راه اندازی شده است، بر لزوم بومی سازی اصول اقتصاد مقاومتی در شهرداری تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبرخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه فارس، علیرضا پاک فطرت گفت: جلسات اقتصاد مقاومتی به منظور بالا بردن درآمدهای پایدار، مهندسی ارزش، کاهش و مدیریت هزینه های مالی تشکیل می شود.

شهردار شیراز ارائه گزارش های این جلسات به معاونت برنامه ریزی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: حوزه های برتر در تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرایی کردن آن برای معرفی الگو و شیوه اجرایی توسط این معاونت شناسایی و معرفی شوند.

پاک فطرت با اشاره به اینکه یکی از پیش شرط های تحقق مهندسی ارزش در شهرداری شیراز استفاده از نیروهای کارآمد و متخصص و استفاده بهینه از منابع انسانی برای مدیریت پروژه ها است، گفت: اقتصادی کردن پروژه هایی مانند باغ های خانواده، تغییر نگرش در برآورد پروژه ها، استفاده از مصالح بومی و غیره از دیگر مواردی است که در تحقق این موضوع اهمیت دارد.

وی بیان کرد: وقت شناسی، مدیریت در هزینه، تشکیل جلسات کاربردی، قانون مداری، چابک سازی، بازنگری شیوه های رونق ساخت و ساز و غیره به ویژه در شرایط رکود حائز اهمیت بیشتری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاک فطرت: اصول اقتصاد مقاومتی باید در شهرداری شیراز بومی سازی شود

پاک فطرت: اصول اقتصاد مقاومتی باید در شهرداری شیراز بومی سازی شود