مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 10:402016-05-31بين الملل

احتمال معرفی بن طلال به عنوان سفیر سعودی در اسراییل


شبکه ولتر با مدیریت تی یری میسان Thierry Meyssan تحلیلگر سیاسی فرانسوی اعلام کرد ملک سلمان بزودی ولید بن طلال را به عنوان سفیر در اسراییل معرفی خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما" به نقل از خبرگزاری سانا، شبکه ولتر Voltaire فرانسه از زمینه سازی و تهیه مقدمات عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی در برقراری روابط دیپلماتیک علنی خبر داد.

شبکه ولتر با مدیریت تی یری میسان Thierry Meyssan تحلیلگر سیاسی فرانسوی اعلام کرد ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی بزودی ولید بن طلال را که یکی از افراد خانواده آل سعود و پنجمین فرد ثروتمند جهان بشمار می رود، به عنوان سفیر در اسراییل معرفی خواهد کرد.

دیدارها میان مسئولان اسراییلی و مسئولان سعودی طی مدت اخیر علنی شده است به طوری که " انور عشقی " افسر اطلاعاتی عربستان پنج بار با دوری گلد مسئول وزارت خارجه اسراییل دیدار کرده است و به تلاش دو طرف بر تحکیم روابط و پایان دادن به روابط محرمانه منجر شده است.

این شبکه به کمک های مالی ملک عبدالله پادشاه سابق عربستان سعودی به اسراییل در حمله به نوار غزه در پایان 2008 تا اوایل 2009 که به کشته و زخمی شدن هزاران فلسطینی منجر شد و مشارکت اسراییل در جنگ عربستان با یمن اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال معرفی بن طلال به عنوان سفیر سعودی در اسراییل

احتمال معرفی بن طلال به عنوان سفیر سعودی در اسراییل