مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 09:502016-05-31پزشكي

هشدار وزارت بهداشت درباره خطر بداخلاقی های تعرفه ای


قائم مقام وزیر بهداشت با بیان اینکه اگر تدبیر مناسب در تعرفه ایجاد نشود، ممکن است بعضی از بداخلاقی ها ایجاد شود، گفت: البته ما مطمئنیم با درایت جامعه پزشکی حتما قانون از سوی آنها اجرا می شود و البته دستگاه های نظارتی نیز نقش خود را ایفا می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر ایرج حریرچی با بیان اینکه طبق سیاست های کلی سلامت، وزارت بهداشت نقش تولیت در این حوزه را برعهده دارد، گفت: یکی از تعاریف تولیت حکمرانی خوب است، یعنی هم جانب ارائه کننده خدمت را نگه داریم و هم جانب مردم را، که موضوع اصلی سلامت هستند.

وی با بیان اینکه در زمینه تعرفه های پزشکی سال 95 از آبان ماه سال گذشته این موضوع را مطرح کرده و چهارم آذرماه هم پیشنهاد مشترک وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی اعلام شد، گفت: بعد از این پیشنهاد درباره این موضوع در شورای عالی بیمه بحث های مختلفی صورت گرفت و سه سناریو از آن بیرون آمد.

حریرچی تاکید کرد: طبق بند ه ماده 38 برنامه پنجم توسعه و ماده 9 قانون دائمی شدن احکام برنامه های توسعه ای کشور، دولت و بویژه شورای عالی بیمه سلامت مکلفند که قبل از سال و قبل از تصویب بودجه تکلیف تعرفه ها را مشخص کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وزارت بهداشت درباره خطر بداخلاقی های تعرفه ای

هشدار وزارت بهداشت درباره خطر بداخلاقی های تعرفه ای