مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 09:052016-05-31سياسي

اقدامات فرهنگی تاثیر بسیاری در مبارزه با مواد مخدر دارد


فرهنگ سازی در زمینه مبارزه با مواد مخدر بسیار مهم است و مهمترین بخش تاثیرگذار در اقدامات فرهنگی مبارزه با مواد مخدر، تقویت سازمان های مردم نهاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، دکتر جاسم جادری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان با تاکید بر اینکه فرهنگ سازی در زمینه مبارزه با مواد مخدر بسیار مهم است، عنوان کرد: مهمترین بخش تاثیرگذار در اقدامات فرهنگی مبارزه با مواد مخدر، تقویت سازمان های مردم نهاد است که در پیشگیری از اعتیاد موثر هستند.

وی با اشاره به رویکرد اجتماعی در مبارزه با مواد مخدر، ادامه داد: مهمترین آسیب های اجتماعی در جامعه ما وجود سکونتگاه های غیررسمی و حاشیه نشینی، اعتیاد و طلاق هستند که هر سه آسیب با مواد مخدر مرتبط است و این آسیب های اجتماعی تهدیدی برای جامعه ما هستند.

استاندار هرمزگان به در پیش بودن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: باید از فرصت گران بهای این ماه استفاده شود و روحانیون در این ماه با تبیین آسیب های اجتماعی، جوانان و خانواده ها را نسبت به خطرات مواد مخدر و اعتیاد آگاه کنند.

جادری تصریح کرد: جایگاه معنوی روحانیون در جامعه ما کاملا روشن و آشکار است و می توانند مصون سازی در برابر اعتیاد به مواد مخدر را عملیاتی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات فرهنگی تاثیر بسیاری در مبارزه با مواد مخدر دارد

اقدامات فرهنگی تاثیر بسیاری در مبارزه با مواد مخدر دارد