مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 09:012016-05-31اجتماعي

فارس گزارش می دهد محدودیت های ترافیکی در جاده های کرمانشاه طی سال 95


محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه با اخذ مجوز از مرکز مدیریت راه های کشور به دلیل اجرای عملیات کارگاهی طی سال جاری در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرمانشاه، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه با اخذ مجوز از مرکز مدیریت راه های کشور به دلیل اجرای عملیات کارگاهی طی سال جاری در نظر گرفته شده است.

تردد در ابتدای قطعه چهار تا انتهای قطعه هشت بزرگ راه کربلا به دلیل اجرای پروژه ایجاد باند دوم در کیلومتر 29 تا 90 با احتیاط و کاهش سرعت انجام می شود و این وضعیت تردد هم زمان وسایل نقلیه با اقدامات کارگاهی در محدوده مذکور وجود دارد.

این وضعیت در مسیر اسلام آباد غرب به پل دختر نیز شروع شده است و تا تاریخ 15 اسفند ماه امسال هر روز از صبح تا عصر از ابتدای مسیر تا کیلومتر 57 تردد هم زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می شود.

محور سه راهی پلیس راه به هرسین واقع در استان کرمانشاه نیز تا تاریخ 15 اسفند ماه سال 95، از ساعت 8 الی 17 به دلیل اجرای عملیات احداث باند دوم کیلومتر 0 الی 24، تردد هم زمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می شود.

تردد در محور سنقر به بیستون تا مورخ 30 آبان ماه امسال از ساعت 8 الی 17 به دلیل اجرای عملیات احداث باند دوم کیلومتر 0 الی 5 هم زمان با اجرای عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد محدودیت های ترافیکی در جاده های کرمانشاه طی سال 95

فارس گزارش می دهد محدودیت های ترافیکی در جاده های کرمانشاه طی سال 95