مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 08:562016-05-31اقتصادي

طرح توسعه فرودگاه خرم آباد با 52 میلیارد تومان اعتبار در حال اجرا است


طرح توسعه فرودگاه خرم آباد بااعتباری بالغ بر 52 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسفندیار کیانی شامگاه دوشنبه در کارگروه گردشگری استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد بابیان اینکه فرودگاه خرم آباد در توسعه گردشگری استان نقش مهمی دارد اظهار داشت: طرح توسعه فرودگاه خرم آباد بااعتباری بالغ بر 52 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی در قالب 9 پروژه در حال اجرا است.

وی افزود: 420 متر تطویل باند، جاده های حفاظتی، 11 هزار متر توسعه اپلن، 18 هزار متر بهسازی اپلن موجود، احداث ترمینال جدید، احداث پاویون، بهسازی بلوار فرودگاه و به روزرسانی سیستم روشنایی فرودگاه در این مدت انجام شده است.

مدیر فرودگاه خرم آباد عنوان کرد: پروازهایی که از فرودگاه خرم آباد انجام می شود از هفته ای چهار پرواز به 28 پرواز رفت وبرگشت رسیده و ماهیانه یک پرواز رفت و برگشت خارجی از فرودگاه خرم آباد به کشور عراق، نجف و بغداد انجام می شود.

وی بیان کرد: آمار مسافران از 17 هزار نفر با 366 پرواز نشست وبرخاست به 82 هزار و 132 مسافر و هزار و 82 پرواز در سال 94 افزایش یافته است.

کیانی تصریح کرد: تنها یک دفتر گردشگری در استان وجود داشت که امسال این دفاتر به پنج دفتر افزایش یافته، تاکسی های موجود در فرودگاه خرم آباد از هشت تا به 32 تاکسی رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه فرودگاه خرم آباد با 52 میلیارد تومان اعتبار در حال اجرا است

طرح توسعه فرودگاه خرم آباد با 52 میلیارد تومان اعتبار در حال اجرا است