مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 08:352016-05-31بين الملل

سرنخ های یک فیلم موبایلی خشن


چند روزی است که فیلمی کوتاه به سرعت در حال انتشار در شبکه های اجتماعی است؛ فیلمی حدوداً پنج دقیقه ای که در آن تعدادی چماق به دست به دو، سه جوان دیگر به شدت حمله می کنند و آنها را کتک می زنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اعتماد ادامه داد: نکته حائز اهمیت در این فیلم، این مسأله است که این دعوا در حالی رخ می دهد که نیروهای سد معبر شهربان و نیروهای پلیس هم در صحنه حضور دارند ولی تلاشی برای دخالت در دعوا و ختم غایله یا بازداشت چماق به دست ها نمی کنند.

این فیلم که چندمین فیلم از حضور نیروهای شهرداری در صحنه های درگیری بعد از حوادثی مانند کارواش سعادت آباد و دستفروش (لبو فروش) خیابان جمهوری یا شکستن گاری میوه فروشی در مترو شادمان است، بار دیگر تیغ تیز انتقادها را به سمت شهرداری و نیروهای این مجموعه نشانه می رود.

صحنه های این فیلم به قدری تکان دهنده است که خواه ناخواه هر بیننده ای را متأثر می کند.

در ابتدای این فیلم که بیشتر به فیلم های زد و خوردی دهه 30 و 40 می ماند، مهاجم اصلی فیلم که جوانی قوی هیکل و قدبلند با تی شرت سفید و شلوار مشکی است، به سمت ماشین شهربان می رود و از داخل کابین ماشین چماقی را بیرون می آورد و به یکی از افراد طرف مقابل حمله می کند و چوب را روی سر وی خرد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنخ های یک فیلم موبایلی خشن

سرنخ های یک فیلم موبایلی خشن