مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 08:252016-05-31اجتماعي

اصلاح معضلات زیست محیطی، نیازمند نقش آفرینی حکومت های محلی است


عضو هیئت رییسه سازمان شهرهای متحد و حکومت های محلی منطقه غرب آسیا و خاورمیانه (UCLG MEWA) گفت: بهبود کیفیت زندگی شهری و اصلاح معضلات زیست محیطی، - نیازمند نقش آفرینی حکومت های محلی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، "صادق نجفی"، در دومین اجلاس کمیته محیط زیست سازمان شهرهای متحد و حکومت های محلی منطقه غرب آسیا و خاورمیانه (UCLG MEWA) در استانبول ترکیه خاطرنشان کرد: روند شهرسازی امروز، به این نتیجه مهم رسیده است که باید خط فکری خود را بر مبنای کمترین تردد خودرویی، پایه ریزی کند؛ این رویکرد در هر دو حوزه حفاظت از بافت های تاریخی و کاهش آلودگی وضع هوا قطعا مثمرثمر خواهد بود.

وی در عین حال، اضافه کرد: تجارب شهرهای بزرگ در زمینه ناوگان حمل و نقل ترکیبی، در بخش های مختلف فن آوری، توسعه، تجهیز و سرمایه گذاری می تواند در این خصوص به اشتراک گذاشته شود؛ در این صورت، شاهد یک روند منسجم در کاهش آلودگی هوا و ارتقای نشاط اجتماعی در منطقه خواهیم بود.

نماینده شهرداران کشور با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان میزبان سومین نشست کمیته محیط زیست UCLG MEWA در سال 2018 گفت: کلان شهر تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال 2018، با برخورداری از مدیریت هماهنگ و منسجم، مصمم به نقش آفرینی در اهداف زیست محی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح معضلات زیست محیطی، نیازمند نقش آفرینی حکومت های محلی است

اصلاح معضلات زیست محیطی، نیازمند نقش آفرینی حکومت های محلی است