مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 04:012016-05-31دانش

کیم از کره جنوبی با تجهیزات ساختمانی به اینوتکس آمد


تهیانگ کیم، محقق ارشد کره جنوبی با ارائه محافظ های ساختمانی که عایق دی اکسید کربن هستند، در نمایشگاه اینوتکس حضور پیدا کرد.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید تهیانگ کیم، محقق ارشد کره جنوبی و روابط عمومی یکی از مراکز تحقیقاتی این کشور در نمایشگاه اینوتکس 2016 در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره علت حضور در این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه با محافظ هایی برای ساختمان حضور پیدا کردیم که این محافظ ها در دیوارهای ساختمانی استفاده می شود.

وی درباره مزایای این محافظ های ساختمانی گفت: وجود این محافظ های ساختمانی در دیوار موجب می شود که دی اکسید کربن نتواند به داخل ساختمان نفوذ کند.

هم چنین در کنار این محافظ ها پنجره های دو جداره نیز ساخته می شود که از ورود دود و آلودگی و گرد وغبارهای آلرژی زا جلوگیری می کند.

کیم در پاسخ به این سوال که چند ساختمان در کره جنوبی با این تکنولوژی ساخته شده، گفت: فقط یک ساختمان در کره جنوبی با این تکنولوژی ساخته شده که آن هم یک ساختمان پزشکی بوده و هنوز از این تکنولوژی برای ساخت ساختمان های بیشتر استفاده نکرده ایم.

وی درباره هزینه این محافظ گفت: بستگی به نوع ساختمان و شرایط هزینه آن متفاوت است؛ اما آنچه که مهم است اینکه ما به عنوان محقق در این نمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیم از کره جنوبی با تجهیزات ساختمانی به اینوتکس آمد

کیم از کره جنوبی با تجهیزات ساختمانی به اینوتکس آمد