مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 00:552016-05-30سياسي

مدافعان حرم؛ معماران تمدن حقیقی اسلام در جهان


آماده ایم در وسیع ترین صحنه ها، نبردهای طولانی را با تضمین موفقیت جهان اسلام اداره کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، در ادامه اختتامیه نخستین جشنواره فیلم مدافعان حرم سردار حسین سلامی گفت: تمدن غرب برای جهان اسلام هیچ ثمری جز کوچک سازی امت اسلامی و تبدیل آن به دولت های ضعیف برای تسلط سیاسی و غارت اقتصادی و به سقوط کشاندن فرهنگ آنها نداشته و ندارد.

جانشین فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی گفت: امروز در پیچیده ترین عصر توطئه های بشر قرار داریم؛ در مقطع کنونی شاهد زوال یک تمدن پوسیده و طلوع تمدنی دیگر هستیم.

وی افزود: امروز تمدن غرب که با تکیه بر لیبرالیسم به غارت ثروت های مادی و معنوی ملت های مظلوم، به راه انداختن جنگ های بزرگ، آواره کردن مردم بی گناه، کودتا، اشاعه استبداد و از بین بردن آزادی مشغول است در حال فروپاشی است و در کنار آن تمدنی در حال طلوع است که پیامش آزادی، عدالت، کرامت، احیای ارزش های انسانی و پیشرفت برای همه عالم است و این تمدن تمدن اسلامی است.

سردار سلامی ادامه داد: تمدن غرب برای جهان اسلام هیچ ثمری جز کوچک سازی امت اسلامی و تبدیل آن به دولت های ضعیف برای تسلط سیاسی و غارت اقتصادی و به سقوط کشیدن فرهنگ آنها نداشته و وقتی به جهان اسلام نگاه می کنیم می بینیم که سربازان مزدور استکبار در بلاد اسلامی چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدافعان حرم؛ معماران تمدن حقیقی اسلام در جهان

مدافعان حرم؛ معماران تمدن حقیقی اسلام در جهان