مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 00:512016-05-30اقتصادي

پرداخت مالیات در ساوه 11 درصد افزایش یافت


میزان دریافتی کل مالیات مستقیم و غیرمستقیم در سال 94 این شهرستان بالغ بر 270 میلیارد تومان بوده که نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است.

- مرتضی رضایی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ساوه"، با اشاره به میزان مالیات جمع آوری شده در سال 94 اظهار داشت: 100 میلیارد تومان به شهرداری های ساوه، آوه، غرق آباد، نوبران و دهیاری های بخش مرکزی داده شده است که از این مبلغ 17میلیارد تومان سهم دهیاری ها است که در بحث عوارض اختصاص یافته به شهرداری ها و دهیاری ها 19 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی افزود: خوشبختانه در این چند سال با توجه به قانون مالیات برارزش افزوده و با توجه به مبالغی که به شهرداری ها و دهیاری ها تعلق گرفته و اقدامات عمرانی خوبی در سطح روستاها و شهرها انجام شده است.

معاون مدیرکل و مدیر امور مالیاتی ساوه با اشاره به اقدامات در سطح روستاها نسبت به سال گذشته گفت: در سال 93 در روستاها شاهد اقدامات خوبی درحوزه عمران و بهداشتی در روستاها بودیم که این امر نشان می دهد رسیدگی در روستاها نسبت به گذشته بهتر شده است، که این هزینه ها از محل مالیات برارزش افزوده است.

رضایی تصریح کرد: اگر اشخاص حقیقی و حقوقی کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به حساب های مشارکتی تعیین شده از سوی دولت و یاکمک های خود رابه منظور تعمیر وتجهیز، احداث ویا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت مالیات در ساوه 11 درصد افزایش یافت

پرداخت مالیات در ساوه 11 درصد افزایش یافت