مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 23:112016-05-30سياسي

نمایشگاهی که ستونهای رژیم غاصب را لرزاند


آیین اختتامیه نمایشگاه بین المللی «هولوکاست» روز دوشنبه 10 خرداد ماه در سالن همایش حوزه هنری برگزار شد و نفرات برگزیده این نمایشگاه مشخص شدند.

- آیین اختتامیه نمایشگاه بین المللی هولوکاست روز دوشنبه 10 خرداد ماه در سالن همایش حوزه هنری برگزار شد و نفرات برگزیده این نمایشگاه مشخص شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم پویا ، در ابتدای این مراسم بعد از تلاوت قرآن و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، کلیپی پخش شد که مهمترین نکته آن سخن امام خمینی (ره) بود که می فرمایند: اگر در مقابل دینمان بایستید؛ در مقابل تمام دنیایتان خواهیم ایستاد.

مجری این مراسم امیرحسین مدرس پس از خوش آمدگویی به میهمانان و مسئولین حوزه هنری، گفت: همانطور که می دانید با شروع این نمایشگاه بین المللی اعتراض و به این نمایشگاه با مظلوم نمایی و ماسک حقوق بشر نیز شروع شد.

البته انفاق مهم تأیید و تحسین امام خامنه ای بود که به عزم راسخ این نمایشگاه و مسئولان برگزاری آن افزود.

مسعود شجاع طباطبایی: فراخوان دومین مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور هولوکاست را در واکنش به کاریکاتور نشریه شارلی ابدو منتشر کردیم پس آن مسعود شجاع طباطبایی دبیر نمایشگاه به قرائت بیانیه نمایشگاه پرداخت در این بیانیه آمده بود: هنگامی که دوازده طرح توهین آمیز از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاهی که ستونهای رژیم غاصب را لرزاند

نمایشگاهی که ستونهای رژیم غاصب را لرزاند