مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 23:052016-05-30سياسي

پاسخ مدیرعامل زیباسازی به انتقادهای نگارخانه ای به وسعت شهر


مدیرعامل سازمان زیباسازی با تاکید بر بالا بردن سواد هنری مردم به عنوان یکی از اهداف اجرای نگارخانه ای به وسعت شهر افزود: ایجاد آرامش بصری، خالی کردن شهر از تبلیغات برای مدت ده روز اهدافی است که باید از این طرح توقع داشت.

- عیسی علیزاده در گفتگو با خبرنگار شهری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: نگارخانه ای به وسعت شهر سطح توقعات را بالا برده است اما باید در نظر بگیریم که این طرح چه اهدافی را مدنظر قرار داده است؛ قطعا مردمی که دائما مشغول تلفن همراه هستند و در ماشین با یکدیگر گویی قهر هستند اگر به این آثار نگاه کنند و با یکدیگر بحث کنند علاوه بر بالا رفتن سواد هنری اهداف اصلی طرح محقق شده است.

وی افزود: انتقادهایی مطرح می شود که تهران گالری نیست ما هم این موضوع را میپذیریم اما اصل آثار در خیابان ها به نمایش گذاشته نشده بلکه عکس آثار در سطح شهر اکران شده است و این نیز در جهت ترغیب و تشویق است که به صورت نمادین اجرایی شده است.

وی در پاسخ به برخی انتقادها در زمینه هزینه اجرای طرح نگارخانه ای به وسعت شهر گفت: این کار توسط شرکت های تبلیغاتی انجام می شود و هیچ هزینه ای در بر نداشته استچرا که بر اساس پروتکل های میان سازمان زیباسازی و شرکت های تبلیغاتی توافق شده است شرکت ها طرحی که سازمان ارائه می کند را چاپ، نصب و جمع آوری کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ مدیرعامل زیباسازی به انتقادهای نگارخانه ای به وسعت شهر

پاسخ مدیرعامل زیباسازی به انتقادهای نگارخانه ای به وسعت شهر