مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 22:102016-05-30اقتصادي

تقویت ناوگان فوریت های پزشکی لرستان


10 آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس پیشرفته به ناوگان فوریت های پزشکی لرستان افزوده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: این آمبولانس ها با هدف ارتقاء طرح تحول نظام سلامت و در عمل به مصوبات سفر رییس جمهوری در سال 93 ، به استان لرستان اختصاص یافته است.

دکتر ساکی گفت: این آمبولانس ها از بهترین نوع آمبولانس های دنیا محسوب می شوند که با سوخت گازوییل کار می کنند و محصول امسال شرکت میزن آلمان هستند.

وی ارزش ریالی هر یک از این آمبولانس ها را 500 میلیون تومان برآورد کرد و گفت: تا پایان سال نیز 16 دستگاه دیگر از همین مدل به لرستان تحویل خواهد شد.

دکتر ساکی گفت: از این 10 آمبولانس، دو دستگاه در الیگودرز، دو دستگاه در پلدختر، 1 دستگاه در الشتر ، 1 دستگاه در دورود ، 1 دستگاه در بروجرد ، یک دستگاه در خرم آباد و دو دستگاه نیز در کوهدشت بکارگیری خواهند شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در استان 124 آمبولانس شامل 78 آمبولانس اسپرینتر، 23 تویوتا هایس، 9 هایلوکس کمک دار، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک بالگرد فوریتها، یک درزین آمبولانس و10 موتورلانس فعالند که با ورود این آمبولانسهای جدید، خدمات فوریتهای پزشکی و خدمات پیش بیمارستانی در لرستان به نحو چشمگیری ارتقاء خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت ناوگان فوریت های پزشکی لرستان

تقویت ناوگان فوریت های پزشکی لرستان