مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 19:212016-05-30اجتماعي

اعزام نفرات برتر مسابقات قرآنی فرهنگیان و دانش آموزان اردبیل به مسابقات کشوری


معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: نفرات برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه فرهنگیان و دانش آموزان استان اردبیل به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مصطفی کافی عصر امروز در جلسه بررسی برنامه های فرهنگی و قرآنی آموزش و پرورش اردبیل اظهار داشت: مسابقات قرآن، عترت و نماز همه ساله در 14 رشته مختلف قرآنی، عترت و نماز در 4 سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور برای دانش آموزان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات برای نخستین بار برای فرهنگیان استان نیز در 4 رشته برگزار شد، افزود: مسابقات قرآن، عترت و نماز گامی مهم در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در بین دانش آموزان و فرهنگیان است.

کافی گفت: مرحله استانی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش مشگین شهر و نخستین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان نیز به مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو اردبیل برگزار شد.

معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: با برگزاری این دوره از مسابقات در دو گروه فرهنگیان و دانش آموزان اسامی منتخبان مرحله استانی قرآن، عترت و نماز دانش آموزان و فرهنگیان استان اردبیل مشخص شده و نفرت برتر این دوره از مسابقات معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام نفرات برتر مسابقات قرآنی فرهنگیان و دانش آموزان اردبیل به مسابقات کشوری

اعزام نفرات برتر مسابقات قرآنی فرهنگیان و دانش آموزان اردبیل به مسابقات کشوری