مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 18:362016-05-30اجتماعي

فرهنگ ایثار و شهادت برای دانش آموزان قزوینی تبیین شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: فرهنگ ایثار و شهادت برای دانش آموزان مدارس استان قزوین تببین و نهادینه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از قزوین، غلامرضا حقایق پور ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی شاهد و ایثارگر آموزش و پرورش استان قزوین که در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: یکی از موارد اصلی در تعلیم و تربیت دانش آموزان ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است چرا که سبب کاهش مشکلات و ناهنجارهای اجتماعی می شود.

وی عنوان کرد: رشد اخلاق معنوی دانش آموزان در گرو آشنایی با شیوه و سبک زندگی شهداست که بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تلاش می کند در این زمینه برنامه های فرهنگی و ترویجی برگزار کند.

حقایق پور افزود: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید برنامه های صحیح و مدون با بهره گیری از ایده های جدید برگزار شود که تأتیر به سزایی در دانش آموزان داشته باشد.

وی تصریح کرد: استان قزوین بیش از 270 شهید دانش آموز و بیش از 50 شهید فرهنگی دارد که این شهدا می توانند در رشد اخلاق معنوی دانش آموزان نقش ویژه ای داشته باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خاطرنشان کرد: اقدامات و برنامه هایی در زمینه تجلیل و تکریم از اسوه های ایثار و شهادت و خانواده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ایثار و شهادت برای دانش آموزان قزوینی تبیین شود

فرهنگ ایثار و شهادت برای دانش آموزان قزوینی تبیین شود