مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 17:552016-05-30فرهنگي

دیدار سفیر کره جنوبی در ایران با مدیرعامل خانه هنرمندان


سفیر کره جنوبی در ایران با مدیرعامل خانه هنرمندان ایران و مشاور فرهنگی و هنری شهردار تهران دیدار و گفت و گو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، در این دیدار مجید رجبی معمار به معرفی خانه هنرمندان ایران و انجمن های مختلف هنری پرداخت و گفت: خانه هنرمندان ایران به عنوان یکی از مراکز مهم هنری نه فقط در سطح شهر تهران، بلکه در ایران می کوشد از طریق همکاری با انجمن های مختلف هنری، فرهنگ و هنر ایران را در قالب فعالیت های گوناگون هنری به نمایش بگذارد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به فعالیت های خانه هنرمندان ایران در سطح بین المللی اشاره کرد و افزود: فعالیت خانه هنرمندان ایران تنها در سطح محلی و ملی نیست، بلکه با توجه به ظرفیت های بالای خود امکان همکاری فرهنگی و هنری با سایر کشورها را نیز دارد.

رجبی معمار با اشاره به برگزاری هفته های فرهنگی از سوی دیگر کشورها در خانه هنرمندان ایران گفت: تاکنون هفته های مختلف فرهنگی در خانه هنرمندان ایران برگزار شده است که فرصت مناسبی را برای گسترش تعامل فرهنگی و هنری فراهم می سازد.

وی با اشاره به اهمیت برقراری روابط فرهنگی میان دو کشور ایران و کره جنوبی گفت: تمدن ایران یکی از کهن ترین تمدن های تاریخی جهان است، کشور کره جنوبی نیز فرهنگ و سنت تاریخی ارزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سفیر کره جنوبی در ایران با مدیرعامل خانه هنرمندان

دیدار سفیر کره جنوبی در ایران با مدیرعامل خانه هنرمندان