مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 17:412016-05-30سياسي

بیش از 12 هزار نفر اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم در بافق ایجاد می شود


مدیرعامل مجتمع فولاد بافق یزد با اشاره به اینکه در حال حاضر 300 نفر شاغل مستقل در مجموعه فولاد بافق فعال هستند، گفت: تا 40 ماه آینده تعداد 2 هزار و 200 نفر اشتغال زایی مستقیم و 10 هزار نفر اشتغال زایی غیرمستقیم در مجموعه فولاد بافق ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سیدمحسن ابویی مدیرعامل مجتمع فولاد بافق یزد ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد، که به میزبانی مجتمع فولاد بافق برگزار شد، با اشاره به اینکه هسته مدیریت مجتمع فولاد بافق را رزمندگان جبهه و جنگ تشکیل می دهند، اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال جدید به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بر آن شدیم تا اقدام و عمل را در دستور کار خود قرار دهیم.

مدیرعامل مجتمع فولاد بافق یزد با بیان اینکه می خواهیم خام فروشی که دغدغه اصلی مملکت است را به کالا تبدیل کنیم، خاطرنشان کرد: مجموعه فولاد بافق در 450 هکتار زمین احداث شده است.

وی افزود: مجموعه فولاد بافق شامل کارخانه گندله سازی برای تولید 5 میلیون تن گندله، کارخانه فولاد ریخته گری با ظرفیت 5 میلیون تن، مجموعه انباشت و برداشت با ظرفیت 5 میلیون تن، کارخانه احیای با ظریفت 8 هزارتن، کارخانه نورد با ظرفیت 550 هزار تن، کارخانه نورد مجدد با ظرفیت 550 هزار تن، کارخانه آهک سازی 120 هزار تن در سال و مجموعه تفصیه آب، برق و گاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 12 هزار نفر اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم در بافق ایجاد می شود

بیش از 12 هزار نفر اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم در بافق ایجاد می شود