مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 17:352016-05-30سياسي

تاکید مجمع پارلمانی ناتو بر ایستادگی مقابل روسیه


مجمع پارلمانی ناتو امروز (دوشنبه) از اعضای این ائتلاف نظامی تقاضا کرد تا مقابل جسارت نظامی روسیه ایستاده و مشارکت بهتری درباره مسئولیت دفاع مشترک ایفا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، مایکل آرترنر، قانونگذار آمریکایی و رییس این مجمع در جریان جلسه امروز گفت: تجاوزگری روسیه با هزینه هایی همراه است.

وی در عین حال از شرکای اروپایی ناتو خواست تا بودجه دفاعی خود را تقویت کنند.

ترنر که یک نماینده جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت اوهایو است، اظهار داشت: مسکو معتقد است که منافعش اگر علیه ما عمل کند بهتر برآورده می شود تا اینکه در کنار ما باشد.

وی افزود: چالش روسیه یک روش واقعی و جدی است در عین حال الکساندر ورشبو، معاون دبیرکل ناتو نیز گفت: این ائتلاف گفت وگو با روسیه را حفظ خواهد کرد اما تا زمانی که روسیه بار دیگر احترامش به قوانین بین المللی و هنجارهای رفتار بین المللی را نشان ندهد ما بازگشتی به وضعیت عادی تعاملاتمان نخواهیم داشت.

ورشبو همچنین خاطرنشان کرد: اعضای ناتو به دنبال تقویت قابلیت های دفاعی این ائتلاف و افزایش حمایت لجستیکی از دیگر هم پیمانانی که هم مرز با روسیه هستند در جریان اجلاس سران ائتلاف در ماه ژوییه در ورشو خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مجمع پارلمانی ناتو بر ایستادگی مقابل روسیه

تاکید مجمع پارلمانی ناتو بر ایستادگی مقابل روسیه