مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 16:552016-05-30اجتماعي

رونمایی پلاک وسایل نقلیه نیروهای مسلح در تهران


معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیکی پلیس راهور ناجا از رونمایی پلاک نیروهای مسلح با حضور فرمانده نیروی انتظامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما"، سرهنگ سعید روحی در حاشیه مراسم رونمایی از این پلاک ها در جمع خبرنگاران گفت: این پلاک ها با هدف یکسان سازی پلاک های نیروهای مسلح، ارتقای کیفی و امنیتی پلاک ها، کاهش جعل و بررسی گزارش گیری تخلفات احتمالی کاربران خودروهای نیروهای مسلح در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: این پلاک ها در اندازه 11 در 52 سانتی متر طراحی شده و ضریب ایمنی و امنیتی آنها نسبت به پلاک های قبلی افزایش یافته است.

سرهنگ روحی با اشاره به یکسان سازی پلاک های نیروهای مسلح گفت: رنگ و حروف این پلاک ها با سایر پلاک های ملی متمایز است؛ به گونه ای که رنگ آبی فیروزه ای با حرف "ف " متعلق به خودروهای ستاد کل نیروهای مسلح است.

وی افزود: پلاک های با رنگ خاکی وحرف" ش " متعلق به خودروهای ارتش جمهوری اسلامی و پلاک هایی به رنگ زمینه سبز با حرف " ت" متعلق به سپاه پاسداران است.

معاون فنی مهندسی وخدمات ترافیکی پلیس راهور ناجا گفت: پلاک هایی با رنگ زمینه آبی فیروزه ای و حرف " ز" متعلق به خودروهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است و پلاک خودروهای ناجا نیز از مهرماه 91 به رنگ سبز با حرف " پ" اجرایی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی پلاک وسایل نقلیه نیروهای مسلح در تهران

رونمایی پلاک وسایل نقلیه نیروهای مسلح در تهران