مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 15:512016-05-30فرهنگي

مدیرکل ارشاد استان البرز: نیازهای فرهنگی استان البرز شناسایی شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز یکی از راهکارهای اساسی برای توسعه امور فرهنگی در این استان را شناسایی نیازهای فرهنگی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرج، سیدموسی حسینی کاشانی بعد از ظهر امروز در اولین جشنواره ظرفیت ها و توانمندی های موسسات فرهنگی و هنری استان البرز که در کرج برگزار شد، اظهار داشت: استان البرز ظرفیت های بسیاری را در حوزه فرهنگی و هنری دارد لذا باید با استفاده از این ظرفیت ها مسیر توسعه و رشد و بالندگی برنامه های فرهنگی در این استان را ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: با وجود کمبود امکانات و نبود برخی از زیرساخت ها اما استان البرز توانسته در بحث امور فرهنگی با رشد خوبی مواجه باشد و فعالان فرهنگی متخصصی را تربیت و پرورش دهد.

مدیرکل ارشاد استان البرز با اشاره به اینکه امروز مهمترین هجمه دشمنان ضربه زدن به فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی است، افزود: در این راستا باید از تمام ظرفیت ها برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایرانی اسلامی به نسل امروز استفاده کرده و با اجرای برنامه های فرهنگی و استفاده از ظرفیت های مردمی، نوجوانان و جوانان را به برنامه های فرهنگی جذب کنیم.

حسینی کاشانی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه باید از برگزاری برنامه های کلیشه ای خودداری شود افزود: باید نیاز مخاطبان خود را بشناسیم و در مسیر علا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ارشاد استان البرز: نیازهای فرهنگی استان البرز شناسایی شود

مدیرکل ارشاد استان البرز: نیازهای فرهنگی استان البرز شناسایی شود