مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 15:462016-05-30فرهنگي

جوانان و مساله ازدواج جدیدترین موضوع ایپزود «در قصه ها زندگی می کنند» شد


نهمین اپیزود سریال «در قصه ها زندگی می کنند» که این روزها مراحل تصویربرداری خود را سپری می کند، به بررسی موضوع جوانان و مساله ازدواج آن ها می پردازد.

- نهمین اپیزود سریال در قصه ها زندگی می کنند که این روزها مراحل تصویربرداری خود را سپری می کند، به بررسی موضوع جوانان و مساله ازدواج آن ها می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، سریال اپیزودیک در قصه ها زندگی می کنند در نهمین اپیزود خود به سراغ یکی از موضوعات مبتلا به اجتماعی رفته و مساله ازدواج را در میان جوانان روایت می کند.

در این اپیزود از سریال از بازیگرانی کمتر شناخته شده در قیاس با اپیزودهای قبلی استفاده می شود و رویکرد متفاوتی اتخاذ شده است.

سریال در قصه ها زندگی می کنند که تصویربرداری آن امروز دوشنبه به اپیزود نهم رسیده ، به تدوین اپیزود هفتم رسیده و پیش بینی می شود تا اواخر مرداد مراحل تولید خود را به اتمام رساند.

در قصه ها زندگی می کنند برگرفته از داستان هایی اخلاقی و پندآموز و موضوعات و مسائل اجتماعی است که در هر قسمت به طور مستقل روایت می شود.

این سریال که از اواخر سال گذشته وارد مرحله پیش تولید شد و نوروز امسال کلید خورد، در هر اپیزود به طور متوسط با برآورد 7 الی 9 جلسه تصویربرداری کار خود را دنبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان و مساله ازدواج جدیدترین موضوع ایپزود «در قصه ها زندگی می کنند» شد

جوانان و مساله ازدواج جدیدترین موضوع ایپزود «در قصه ها زندگی می کنند» شد