مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 15:402016-05-30اقتصادي

صادرات ایران به چین افزایش یافت


صادرات ایران به چین در فروردین و اردیبهشت سال جاری 6 و 22 صدم درصد افزایش یافت.

- روابط عمومی گمرک ایران اعلام کرد : چین در دو ماهه اول سال جاری 22 و 78 صدم درصد از سهم ارزشی کالاهای صادراتی ایران را به خود اختصاص داد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 6 و 22 صدم درصد افزایش نشان می دهد.

امارات متحده عربی دومین خریدار کالاهای ایران در این مدت بوده که 17 و 14 صدم درصد از سهم ارزش کل صادرات را دارا بوده و واردات آن از ایران نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 و 4 صدم درصد کاهش داشته است.

سومین کشور واردکننده کالاهای ایرانی کشور عراق است که طی دو ماهه اول سال جاری سهم آن از کل ارزش صادرات 14 و 28 درصد است و 5 و 98 درصد کاهش را نشان می دهد.

کشور جمهوری کره از نظر ارزش، کالای بیشتری از ایران خریداری کرده به طوری که با سهم ارزش 8 و 39 صدم درصد چهارمین کشور مقصد کالاهای صادراتی کشورمان بوده و واردات آن نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد قابل توجه960 درصدی همراه بوده است.

هند پنجمین واردکننده کالاهای ایرانی است که 7 و 28 صدم درصد از سهم ارزش کالاهای صادراتی را به خود اختصاص داد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 و 35 صدم درصد افزایش نشان می دهد.

بنابراین گزارش سایر کشورها با سهم ارزش 30 و 13 درصدی، واردکننده کالاهای ایرانی بوده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات ایران به چین افزایش یافت

صادرات ایران به چین افزایش یافت