مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 15:352016-05-30اقتصادي

ارزآوری 110 میلیون دلاری کالاهای لبنیاتی و پروتیینی


معاون تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی از افزایش 10 درصدی ارزآوری صادرات کالاهای لبنیاتی و پروتیینی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، سید جعفر حاجی مجتهدی امروز 10 خرداد ماه در نشست خبری، گفت: ارزآوری صادرات بیش از 40 قلم کالای لبنیاتی و پروتیینی در سال 94 معادل 110 میلیون دلار بوده است.

وی با بیان اینکه در سال 93 صادرات این تعداد کالا ارزآوری 100 میلیون دلاری به همراه داشته است، عنوان کرد: خراسان رضوی در بحث صادرات دام و طیور مقام اول را در کشور به خود اختصاص داده است.

معاون تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی از صادرات 40 هزار تنی تخم مرغ خبرداد و اظهار کرد: بیش از 50 درصد تخم مرغ صادراتی کشور توسط استان انجام می گیرد بدین منظور رتبه نخست صادرات تخم مرغ نیز از آن خراسان رضوی است.

وی از صادرات 2400 تنی دام و طیور در سال گذشته خبرداد و عنوان کرد: حدود 5000 تن گوشت مرغ، 37 تن عسل، یک میلیون جلد سالامبور گوسفند و بیش از 2 میلیون قطعه جوجه یک روزه در سال گذشته به کشورهای مختلف اروپایی، چین و .

صادر شده است.

حاجی مجتهدی در خصوص تنظیم بازار شیر، عنوان کرد: به منظور تنظیم بازار و جلوگیری از کاهش قیمت شیر، موظف به خرید شیر مازاد بر مصرف دامدارها شده و این طرح را از ابتدای هفته با هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزآوری 110 میلیون دلاری کالاهای لبنیاتی و پروتیینی

ارزآوری 110 میلیون دلاری کالاهای لبنیاتی و پروتیینی